Sunday, May 16, 2010

Pecah Rumah @ Kepong

Salam sejahtera buat pembaca yang budiman,

alhamdulillah hari ni aku berkesempatan pecah rumah di Kepong... mmg best betul... best apa, rumah ni mmg dara habis... aku seronok betul pecah rumah hari ni... EnF ni sorg investor... dia survey rumah ni dari segi harga, dari segi tempat dan juga sebagainya... aku yg wakilkan dia utk bid rumah ni hari tu... rumah ni dapat RP 34k kalau aku tak silap.. tapi dalam MUDAH paling murah nk jual RM68k... wow... sekali ganda tu... apa2 pun, aku ucap tahniah pada EnF... berbaloi2 la rumah ni... kipas dah ada, cuma yg perlu di lakukan lepas ni cuci rumah, letak tikar getah dan masukkan letrik... mmg jimat... bawah rumah ni kedai banyak.. ada kedai makan, kedai hardware, supermarket... mmg sewa best la.. sewa 450-500... mmg puas hati betul... apa2 pun, layan gambar kat bawah ni k...ingt lelong, jom2lelong...okeh

p/s : BLR naik kepada 6.05...huhuhu






- enF....








p/s : Ingin Jual @ Sewa rumah...Hubungi Farhan - 019-3623578

p/s : Want to SELL or RENT property, call Farhan - 019-3623578


FARHAN
019.362 3578>
>
-Kenapa Sewa Kalau Boleh Beli--jom2lelong mengalu-alukan comment dari pembaca... Kita bukan sekadar untuk berkongsi ilmu, tetapi untuk menjadi kenalan, rakan dan taulan di masa hadapan...InsyaALLAH..

No comments: