Monday, May 24, 2010

Jom Ber'Facebook' Jom2Lelong

Salam Sejahtera buat pembaca yang budiman,

alhamdulillah, dapat hari ni aku mencoretkan sepatah dua kata... terima kasih buat pengunjung di blog jom2lelong ni... kali ni nak bercerita pasal Facebook... actually dah lebih seminggu aku letak link di blog ini pasal jom2lelong di Facebook. alhamdulillah, ramai gak yg jadi kawan kat sana... so kat sini aku nak promote buat semua pengunjung2 sekalian.. jom be a friend Jom Lelong di Facebook.. aku banyak gak la tulis di sana... ye la, kat blog panjang nak tulis, kat Facebook boleh tulis sikit2...hehehe... pembaca2 boleh la war-war kan kepada orang lain... klu suggest kat org lain, lagi la aku suka... at least aku berkongsi apa yg aku buat dengan org lain... sedikit ilmu yg aku ada ni, aku cuba letak kat sini utk sama2 kita berkongsi... insyaAllah...ingt lelong, jom2lelong...okeh..


Klik pada gambar di atas ni untuk terus ke FB jom2lelong....

Search : Jom Lelong

p/s : Ingin Jual @ Sewa rumah...Hubungi Farhan - 019-3623578

p/s : Want to SELL or RENT property, call Farhan - 019-3623578


FARHAN
019.362 3578>
>
-Kenapa Sewa Kalau Boleh Beli--jom2lelong mengalu-alukan comment dari pembaca... Kita bukan sekadar untuk berkongsi ilmu, tetapi untuk menjadi kenalan, rakan dan taulan di masa hadapan...InsyaALLAH..

No comments: