Sunday, December 13, 2009

Lelongan EON Bank

Salam sejahtera buat pembaca yang budiman,

hari sabtu smlm aku sertai Lelongan EON Bank di Ng Chan Mau... ada 2 auctioner kat sini iaitu Federal dan juga Ng Chan Mau.... Tak banyak property yang menarik tapi sambutan amat hot untuk rumah di Kota Damansara... sampai 16 bidder termasuk aku.. hahaha... aku dah agak dah sbb rumah ni level 1... so ramai la org... tapi tak per, minggu depan ada la property yang client aku akan masuk lagi.... kalau ada rezeki insyaAllah tak ke mana... aku tak berani utk cakap apa.. sambutan untuk rumah lelong ni semakin hot.... aku tak dapat nak karang panjang2... apa2 pun, layan gambar2 hari lelongan tersebut k...ingt lelong, jom2lelong..okeh...





- inilah tokey Ng Chan Mau....

- bertuah betul single bidder...



- hot hot hot....







FARHAN
019.362 3578


-Kenapa Sewa Kalau Boleh Beli-
-jom2lelong mengalu-alukan comment dari pembaca... Kita bukan sekadar untuk berkongsi ilmu, tetapi untuk menjadi kenalan, rakan dan taulan di masa hadapan...InsyaALLAH..

No comments: