Friday, December 4, 2009

Jom2Lelong buat Grill

Salam sejahtera buat pembaca yang budiman,

dalam beberapa post yang lepas, aku ada citer pasal nk buat grill kan... so kali ni aku nk publish dan hebohkan kepada pembaca blog aku dan pengunjung blog ini yang aku buat grill, khas untuk cuti sekolah ini sahaja... so kepada kawan2, rakan2 yang ingin nk buat grill, boleh la hubungi aku direct.. harga boleh runding dan lebihhhhh murah dari kedai lain, insyaALLAH.... satu lagi yang penting, harga ini termasuk transport dan juga pemasangan sekali yea... aku buat grill untuk rumah di lembah klang dan berdekatan sahaja... so, yang jauh2 aku minta maaf k...

Grill aku buat hanya 2 jenis sahaja... 1- yang kotak2 biasa....2-kotak2 yang ada lubang... cuba tengok gambar bawah utk no 2 tu ok.... grill ni untuk tahu harga kena bagi berapa kaki ukuran tempat yang nak pasang grill tu.. so baru la dapat harga.. sebagai contoh kalau 4x4 kaki, so jadi 16kaki.... then baru la darab dengan berapa sekaki... kalau ambik banyak, byk la diskaun kalau sikit, sikit la diskaun k..... so, sila heboh2 kepada rakan2 yang ingin buat grill ok... ingt lelong, jom2lelong...


- grill ni ada lubang di tengah2....




FARHAN
019.362 3578


-Kenapa Sewa Kalau Boleh Beli-
-jom2lelong mengalu-alukan comment dari pembaca... Kita bukan sekadar untuk berkongsi ilmu, tetapi untuk menjadi kenalan, rakan dan taulan di masa hadapan...InsyaALLAH..

1 comment:

Unknown said...

bagus2... diversify...:)