Wednesday, July 29, 2009

Pecah Rumah MrF...

Salam buat pembaca yang budiman...

Kali ni aku nk fokus kepada pecah rumah di Puchong milik MrF. Lelong hari jumaat lepas tp smlm baru dapat nk pecah rumah sbb MrF byk kerja yang kene buat. Tp lepas je menang auction dia dah datang dah rumah ni, just tgk2. Sbb sebelum beli dia tak tgk pun unit nie. Aku pun berdebar2 tgk rumah ni. Ye la,takut rumah ni rosak ke, ada apa ke.. So smlm aku mmg rasa berdebar2 sangat. Setelah sampai rumah tu dalam kul 7, aku terlupa bawak master key utk grill.. hampeh betul...tp tak per, aku ada cara lain nak bukak.. Then berbukak la grill... kemudian aku nk bukak tombol plak.. mrF byk idea nk buat..kelakar betul... last sekali aku ambik tukul, bummmm...settle...sekali hanyun dah terburai dah... then berbukak la pintu.... waaaaaaaaa..... cantik nyer rumah.... mmg berbaloi baloi baloi baloi sangat2.... dengan dapat Rp yang rendah dan mv yang agak tinggi, so apa nak buat dgn rumah nie? terpulang kepada mrF, aku just bg advise aku termampu... aku tak leh cite panjang, kang mrF marah kang... so enjoy gambar di bawah k... senyum lebar mrF smlm...hahahha... aku boleh bagi rating 4 star untuk rumah nie.. just nanti cat balik then cantikkan sikit.. berapa je habis.. sbb lampu,kipas semua tak payah touch up dah... mmg aku puas hati.... apa2 pun aku ucapkan syabas mrF n wife... langkah anda adalah langkah keramat... okeh..



- lampu mmg cantik habis+ada kabinet dapur


- lantai marmar..perghhh...kabinet mmg cantik lagi..so tak yah buang, boleh guna semula


- 3rd ada katil bujang..begitu juga 2nd bed ada katil..lantai parkir...


- master bed ada water heater...



FARHAN

019.362 3578
jom2lelong@yahoo.com.my
-Kenapa Sewa Kalau Boleh Beli-
-jom2lelong mengalu-alukan comment dari pembaca... Kita bukan sekadar untuk berkongsi ilmu, tetapi untuk menjadi kenalan, rakan dan taulan di masa hadapan...InsyaALLAH..

No comments: