Thursday, July 30, 2009

INGIN JUAL RUMAH ?

Salam sejahtera buat pembaca yang budiman,

Ingin jual rumah ? Sebagai seorang negotiator bumiputra yang berlesen, saya dengan rendah diri menawarkan perkhidmatan untuk menjual rumah tuan/puan. Tuan/puan boleh hubungi saya di talian 019-3623578 atau email saya. Tuan/puan boleh juga boleh rekomenkan kepada sesiapa yang ingin menjual rumah mereka kepada saya dan komisyen akan di berikan kepada tuan/puan.

Sebagai agen hartanah bumiputra, saya berharap dapat memberi perkhidmatan yang terbaik untuk bakal-bakal owner yang ingin menjual hartanah mereka, insyaALLAH..
=============================================================================
Want to sell your house ? As a license bumiputra negotiator, with the humble i am providing a service to sell your house. I can reach at 019.3623578 or email me. Recommendation of my services very much appreciated and the commission will be given.

As a bumiputra agent, i hope i can give the best service for the future client who want to sell their house, insyaALLAH..
Type of house include:

- Apartment
- Terrace
- Banglow
- Condominium
- Land
- Low Cost
- Semi-D



FARHAN
019.362 3578
jom2lelong@yahoo.com.my
-Kenapa Sewa Kalau Boleh Beli-
-jom2lelong mengalu-alukan comment dari pembaca... Kita bukan sekadar untuk berkongsi ilmu, tetapi untuk menjadi kenalan, rakan dan taulan di masa hadapan...InsyaALLAH..

No comments: