Friday, February 22, 2013

PBT + Activiti Esok..

Salam sejahtera buat pembaca yang budiman,

alhamdulillah, syukur ya ALLAH nikmat yang tidak terkira banyak nyer... ALLAH Maha Besar.... selawat dan salam buat junjungan besar Nabi Muhammad SAW.. sama2 kita banyakkan selawat, semoga kita mendapat syafaat dari Baginda nanti... amin...

pagi tadi, aku follow up dengan PBT berkenaan projek aku... tetiba berita tak berapa sedap... pelan mungkin tak lulus... ya ALLAH, ujian ini aku kena tabah... then aku minta nak jumpa untuk perbincangan... then aku call my engineer dan my staff... my engineer baru balik malam tadi dari buat projek di Rompin.. alhamdulillah... then pukul 11 jumpa PBT tersebut... pergghhh... banyak benar komen nyer... then kita take note... minggu depan meeting on comment tu je dulu bukan kelulusan.. next 3 week baru meeting untuk kelulusan... ohh panjang nyer lagi... tetiba jam 3.30 ptg, PBT call.. minta aku dan team buat presentation next week... then baru dia keluarkan surat kerja-kerja awal dulu... alhamdulillah.. kalau dapat kerja awal pun dah ok.. sbb at least kita dapat masuk dulu kat site... kalau buat secara haram (xdpt kelulusan), denda nyer 5 angka.. so, biar la... insyaALLAH, next week aku akan bentangkan projek ni dalam mesyuarat di PBT tersebut.. semoga ALLAH permudahkan urusan aku dan team.. aminn.... 

esok... full activity..insyaALLAH... dari start 9 pagi - appointment kat Cheras... habis je terus shoot ke Bandar Baru Bangi ada Seminar Asas Hartanah.. kalau ada kawan2 nak join, boleh rujuk iklan kat sini.. kalau boleh ramaikan lagi, lagi bagus... sama2 kita boleh sharing.. habis je tu, masuk ofis untuk set-up kan beberapa benda.... my staff nak buat kerja senang untuk monitor projek ni nanti... dan mungkin tak lama dah company aku menyewa di ofis ni sbb company aku akan pindah ke ofis baru nanti... tungguuuuuu.... hehehe.. then kerja akhir esok nak pi Kuala Lumpurrr... ada beberapa perkara nak settle.. hopefully esok perjalananku dipermudahkan oleh ALLAH... 

anda pula mcm mana??? rancang jadual anda esok... semoga anda juga dipermudahkan perjalanan esok hari... selamat berhujung minggu k... hati2 di jalan raya sapa2 yang gi jalan2... ingt org tersayang tauuuu... ;).. okeh..  



p/s : Ingin Jual @ Sewa rumah...Hubungi Farhan - 019-3623578
p/s : Want to SELL or RENT property, call Farhan - 019-3623578

FARHAN
019.362 3578

Saya merupakan perunding hartanah berdaftar di RESCOM REALTY. Sekiranya anda bercadang untuk menjual rumah, hubungi saya untuk khidmat nasihat secara PERCUMA.



My Listing :
www.mudah.my/farhan
www.facebook.com/jom2lelong

No comments: