Sunday, January 3, 2010

Selamat Tahun Baru 2010

Salam sejahtera buat pembaca yang budiman,

selamat tahun baru 2010.... aku rasa belum terlewat lagi untuk aku ucapkan kepada semua pembaca yang mengunjungi blog ini... blog ini pun aku buat pada 1/1/2010....hehehe... bersempena dengan tahun baru... aku berharap dan berdoa agar tahun baru ni agar lebih baik dari tahun2 sebelum ini... tiap2 tahun aku berazam... bermacam2 azam dan ada yang tercapai tapi ada juga yang tidak mampu dilaksanakan... semua org berazam... azam dijadikan satu pembakar semangat... semangat yang perlu sentiasa mekar dengan dibajai dengan baja2 motivasi dan juga air ketabahan serta udara kecekalan...

bagi aku, tahun baru ini aku set untuk ubah templete blog ini, dan alhamdulillah aku berjaya... tu pun, aku tido pukul berapa ntah hari jumaat tu... 3 hari pertama ini juga mengekalkan momentum december tahun lepas... alhamdulillah... cuma di tahun baru ini, aku banyak membuat perubahan dalam urusan hartanah... telah banyak aku plan untuk di laksanakan tahun ini dan aku berharap ia berjalan dengan lancar... kepada kawan2, sahabat2, pembaca2 blog aku di kesempatan ini aku ingin sangat2 nak ucapkan Selamat Tahun Baru dan juga berazamlah kita untuk menjadikan tahun ini lebih baik dari tahun lepas... Moga2, tahun ini kita akan lebih berjaya di dunia dan juga bekalan kita di akhirat...insyaAllah... kita manusia dan fitrah setiap manusia termasuk aku tidak pernah cukup dengan benda yang sedikit dan tidak pula merasa puas dengan benda yang banyak..tetapi setiap nikmat yang dinikmati di iringi dengan kesyukuran kepada Ilahi akan memberi keberkatan yang kekal abadi....ingt lelong, jom2lelong...okeh...

p/s : Selamat Pengantin Baru kepada client aku En Nusin... pandai pilih tarikh...hehe...
: Blog ini masih dalam tambah menambah supaya nampak lagi berinformasi...


FARHAN
019.362 3578


-Kenapa Sewa Kalau Boleh Beli-
-jom2lelong mengalu-alukan comment dari pembaca... Kita bukan sekadar untuk berkongsi ilmu, tetapi untuk menjadi kenalan, rakan dan taulan di masa hadapan...InsyaALLAH..

No comments: