Tuesday, January 5, 2010

Kedai Grill Online jom2lelong

Salam Sejahtera buat pembaca yang budiman,

alhamdulillah, kedai grill online jom2lelong dapat sambutan yang baik... aku juga tidak sangka... baru2 ini, salah sebuah rumah yang jom2lelong pasang ialah di Meru... rumah MrH ni baru lagi... mmg future development kat kawasan ni best betul... dah la dekat dengan sekolah, shopping complex pun dalam pembinaan... untung betul.... ni sedikit gambar utk cuci mata...hehehe...


- @ masterbed





- ruang tamu ada alarm sistem siap pasang oleh developer

- grill by jom2lelong

kat sini aku nak cite pasal grill dan design.... grill ni ada berbagai design dan juga pelbagai jenis besi... seperti aku tulis sebelum ni, aku cuma cadangkan 2 jenis grill kan... kat sini aku nak tambah satu lagi... jenis yang simple dan juga kuat... jenis ni yang palang2 tu... selain ia mudah nak maintain di masa depan seperti cat, ia juga kuat.... kenapa aku cakap kuat? sbb kami di jom2lelong akan membuat pateri di sekeliling batang besi sambungan tersebut...dalam buat grill ni berbagai tektik dan juga teknik diguna... aku dalam bidang ni baru je lagi, tapi kawan2 yang aku kenal dalam bidang ni byk bagi aku pendapat dan pandangan pasal grill ni... alhamdulillah.. so kalau bakal2 client yang nak buat grill, aku sarankan untuk buat grill jenis ni ok... gambar bawah ni contoh design grill tersebut.... ingt lelong,jom2lelong...okeh...


- besar 1.5 inch.... arrow tu menunjukkan kawasan yang dipateri...full pateri


- contoh tingkap


- sliding door...

p/s: email jom2lelong untuk dapatkan quotation harga grill..


FARHAN
019.362 3578


-Kenapa Sewa Kalau Boleh Beli-
-jom2lelong mengalu-alukan comment dari pembaca... Kita bukan sekadar untuk berkongsi ilmu, tetapi untuk menjadi kenalan, rakan dan taulan di masa hadapan...InsyaALLAH..

No comments: