Tuesday, February 10, 2015

MARKET PUTRAJAYA

Re-POST dari FB saya. 
Petang tadi saya meeting dengan org kuat transportation di putrajaya... make appointment with him 2 days before... punye la payah nak jumpa dia... apa yg info saya nak kongsi sebelum saya beradu malam ni ialah sesiapa yang ada kuasa membeli, beli la rumah ke, kedai ke terutama di Presint 14. Nak beli presint 15, presint diplomatik pun amat cun... boleh juga kalau beli di kg dato abu bakar baginda...

tolong la beli... serius saya cakap beli... tolong la... beli invest untuk 3 tahun je... 2017 jual la... plan ini kalau tak der halangan mahupun jika ia tidak delay oleh pihak kerajaan, maka 2017 mmg boom kawasan ini... so, kalau ada duit beli dan beli.... terutama di presint 14.. ingt tu presint 14 dan akan terkesan di presint diplomatik, presint 15 dan kg dato abu bakar baginda.. org gomen boleh pakai 25% diskaun tu, nak jual nanti pepandai la buat alasan mahupun tunggu je 15tahun baru jual... yg dapat unit di dwi tasik tu, ambikkkk.... cari la kot mana pun loan, asal dapat.. so plz, take note this okey...

oleh kerana info apa yg akan berlaku ini masih lagi dalam kategori RAHSIA, so saya terpaksa hanya bagi klu.. Mmg ramai org sedia maklum, MRT akan sampai ke presint 14 kan... tapi, ia lebih dari info tersebut.. buat masa sekarang ini, big 10 developer tgh bersaing sengit untuk mendapatkan space marketing terutama di Putrajaya.. MCT bijak dah tender most of space di Putrajaya Sentral for 3 years... hampeh tul, apa yg space saya nak, dia dah kebas.... tapi its ok, saya dapat jugak space yg strategik.. tu pun, 1 tu je yg tinggal.. hopefully tak der la mahal sangat nanti...

mengikut 'org' ini, KFC, McD, PizzaHut semua duk berebut nak masuk ke Putrajaya Sentral, tapi SORRY dah full dan Q untuk masuk amat panjanggg... so, korang boleh beratur kat belakang melainkan menggunakan kabel fiber optik mahupun wahyu turun untuk korang masuk... dulu bukan main berlagak lagi.. kita mintak masuk tak nak... tak der future, tapi sekrang dah terhegeh2 nak masuk.... untung siapa yg dah buka kiosk kat sana... so, jaga betul2 kiosk tu, jangan di ali baba kan okeyy...

baru rasa lega nak beradu setelah info ini ditulis... so, kenkawan yg ada duit, just buy now... tolong la war warkan kepada org lain yea... hopefully, kalau kita tak beli, mungkin kawan2 kita boleh beli... just bgtau diorg yea... semoga perancangan kerajaan buat ini berjalan dengan lancar... amin...

Nite~~
Nak jual rumah anda? Calling2 saya yea
019.362.3578 | Farhan Ejen Hartanah
Ejen Hartanah FULL TIME.

p/s : Ingin Jual @ Sewa rumah...Hubungi Farhan - 019-3623578
p/s : Want to SELL or RENT property, call Farhan - 019-3623578

FARHAN
019.362 3578

Saya merupakan perunding hartanah berdaftar di RESCOM REALTY. Sekiranya anda bercadang untuk menjual rumah, hubungi saya untuk khidmat nasihat secara PERCUMA.


My Listing :
www.mudah.my/farhan
www.facebook.com/jom2lelong

No comments: