Wednesday, February 22, 2012

Result UiTM - syukran ya Allah....

Salam sejahtera buat pembaca yang budiman,

alhamdulillah, syukurr wa syukran ya Allah.... awal pagi tadi result exam UiTM aku dah keluar... aku amat bersyukur atas result ini.. bantuan kawan2 dalam kelas memang byk membantu... syukur sangat2... penah aku ceritakan berkenaan dengan budak2 kelas aku rasa nyer kat blog ni.... semangat diorg, kerjasama diorg mmg terbaikk... diorg mmg supportive even kadang2 kita dah patah semangat... aku kagum dgn diorg... syukur kepada Allah kerana memberi kesempatan kepada aku bersama2 dengan diorg ni... aku jugak nk ucapkan terima kasih kepada pembaca yg sudi melawati blog ni... kadang2 sebulan sekali je aku update... maaf byk2... time kerja sekolah byk, tak sempat nk menaip..huhu... apa2 pun, terima kasih atas sokongan semua...

aku ada lagi 1 sem - kena siapkan thesis... harap aku dapat siapkan sbb dalam masa sama aku masih menjadi pelajar kat inspen... harap tahun ni aku boleh habiskan dengan jayanya... insyaAllah... amin... okeh..

mood : senyum hari ni... hehehe...


p/s : Ingin Jual @ Sewa rumah...Hubungi Farhan - 019-3623578

p/s : Want to SELL or RENT property, call Farhan - 019-3623578

FARHAN
019.362 3578


My Listing :
www.mudah.my/farhan
www.facebook.com/jom2lelong

-Kenapa Sewa Kalau Boleh Beli-
jom2lelong mengalu-alukan comment dari pembaca... Kita bukan sekadar untuk berkongsi ilmu, tetapi untuk menjadi kenalan, rakan dan taulan di masa hadapan...InsyaALLAH..

No comments: