Thursday, March 24, 2011

Demam

Salam sejahtera buat pembaca yang budiman,

alhamdulillah, demam aku dah skit recover... balik dari vietnam minggu lepas, 2 hari je ok, then terus demam... tak larat sungguh... smlm dah pegi klinik ambik ubat dan multivitamin... pegi kelas smlm pun dalam keadaan yang amat letih... balik je kelas, makan nasi, solat dan terus tidoo... hari ni lega skit... alhamdulillah... kat klinik smlm pun, MA cakap skrang ni musim.. cuaca bertukar... so ramai yg demam... kena minum air banyak2... tq la MA... smlm gak ada appointment yang terpaksa aku cancel.. tak larat sungguh... weekend ni dah ada 5 appointment... mmg berkejar la skit weekend ni... so kena rest, simpan tenaga untuk weekend...

sejak aku tukar template blog ni, banyak benda yg aku perlu buat kat blog ni... ada beberapa changes nak buat... hari ni ada la aku masukkan beberapa benda like nuffnang ad, perubahan link dan etc... ni la time nak tengok2 blog... time masa banyak ni la best buat dan mood pun rasa nak buat... kadang2 kalau berehat je tak best jugak, kena ada benda nk buat baru la rasa tak bosan... maaf kepada mereka yg aku terpaksa cancel appointment... again, im sorry...okeh...


p/s : Ingin Jual @ Sewa rumah...Hubungi Farhan - 019-3623578

p/s : Want to SELL or RENT property, call Farhan - 019-3623578


FARHAN
019.362 3578

-Kenapa Sewa Kalau Boleh Beli--jom2lelong mengalu-alukan comment dari pembaca... Kita bukan sekadar untuk berkongsi ilmu, tetapi untuk menjadi kenalan, rakan dan taulan di masa hadapan...InsyaALLAH..

4 comments:

Boomelake said...

saya ada tanah untuk dijual di taman negara pahang..tepi sungai.nice view. siap dengan kebun dan 4 biji umah sewa.jika berminat blh call saya terus.di talian 0102215079. komisyen ada diberikan untuk broker

Unknown said...

cantik layout baru...;)

Jom2Lelong said...

re wakif : terima kasih... aku main ambik je...

Farid Adam said...

semoga cepat sembuh...kalau dah demam tu, memang susah nak buat keje...