Tuesday, February 22, 2011

Minggu - Work Under Pressure

Salam sejahtera buat pembaca yang budiman,

alhamdulillah, dapat aku menjengah blog aku ni walaupun minggu ni dan minggu depan adalah time yg critical buat aku... ada beberapa perkara yang perlu di selesaikan dengan kadar yang amat segera... assg kena hantar next week, cukai tanah+pintu kena bayar, legal fees, beberapa file dengan urgent nak kena sign dengan buyer dan seller duk utara dan timur... semua nak minggu ni... aduhaiii... mmg amat pressure.. masa amat terbatas minggu ni...

minggu ni jugak ada beberapa rumah nak di view oleh buyer... hopefully sempat la aku bawak... minggu ni amat la sibuk sangat... dan otak pun rasa pressure... semoga Allah permudahkan jalanku..insyaAllah... pembelajaran aku dah masuk 2nd phase utk semester ni... dan mmg amat tough.. kena bg 100% commitment... so kalau ada pertanyaan, hopefully boleh terus call aku... bersiap2 ke kelas plak.... ingt lelong, jom2lelong...okeh..


p/s : Ingin Jual @ Sewa rumah...Hubungi Farhan - 019-3623578

p/s : Want to SELL or RENT property, call Farhan - 019-3623578


FARHAN
019.362 3578>
>
-Kenapa Sewa Kalau Boleh Beli--jom2lelong mengalu-alukan comment dari pembaca... Kita bukan sekadar untuk berkongsi ilmu, tetapi untuk menjadi kenalan, rakan dan taulan di masa hadapan...InsyaALLAH..

2 comments:

sesibu said...

Sibuk banyak kerja takper.. jangan sibuk takde kerja lagi susah.. ha..ha.. good luck

Jom2Lelong said...

re sesibu : tu la... alhamdulillah, rezeki Allah...