Tuesday, February 8, 2011

VP For Sale & Cuti~ Malaysia......

Salam sejahtera buat pembaca yang budiman,

alhamdulillah, seronok betul dapat berehat cuti raye cina... Gong Xi Fa Cai kepada mereka yg menyambut nyer... aku baru je balik tunjukkan rumah Vista Pinggiran (VP) kat sorg prospek serius buyer... siap bawak parent, abg dan anak beranak tengok rumah... ramai gak la kan... harga rumah asking price rm122k... murah?? mmg murah.. aku pun terkejut bila jumpa owner dia 2 minggu lepas... aku tak cakap apa, dia letak harga... sbb dia nak let go cepat2.. panjang la cite kenapa dia nak jual cepat... rumah mmg tip top... tak caya boleh view or tengok gambar kat mudah, rescom and etc... smlm pun ramai yg call tanya betul ke harga tu... mmg betul la... sbb apa dia nak jual murah?? rumah rosak ke?? tak der rosak..rumah tak der unsur paranomal.. sbb nyer dia terkilan sbb penyewa sblm ni buat perangai kat rumah tu... tak bayar sewa... dah 2 tahun dia jadikan rumah tu sebagai rumah ke dua @ rumah hujung minggu... kalau ada member2 dia nak sewa, baru dia kasi.... sbb tak nak banyak komitmen, dia pun nak let go cepat2... aku di refer sbb aku jualkan rumah di depan rumah nyer... so, member dia rekomenkan aku... alhamdulillah....

pasal cuti lepas, seronok betul duk berehat santai sambil tidur bangun tengok tv, layan astro yg limited... huhuhu.. kalau kira semenjung, hanya melaka dan johor je aku tak jalan... lain, semua pegi... mileage dah 2500++ kereta... baru je service 2 minggu lepas.. dari kL aku balik kg dulu... sbb dah lama tak balik asyik parent aku datang kL je... duk 2 hari sana, pegi ke langkawi... aku datang lagi sana... hehehe... melalui jalanraya jeli-grik, mmg mencabar gak... dannnn aku jumpa gajah tengah makan... kete depan aku ni pun, agak2 la nak tengok gajah makan pun... ada plak duk brek mengejut kat tengah2 jalan... nasib tak xcident je... spontan aku hon... aku baru la teringat, tak leh hon kalau gajah ada... rasa amat bersalah kepada gajah2 tersebut menganggu mood makan diorg... behenti la tepi nak tengok pun kan... huuhuhu... oleh kerana tak mahir jalan, aku tersesat.. budget lain, keluar ikut lain... minyak plak dah merah... mmg terbaik lah... nasib ada en GPS.... kat situ boleh budget shell kat mana... lega dapat isi minyak... sampai2 di kuala perlis jam 1.30.. naik feri semua then sampai kat tempat menginap kul 4...

alamak, ada keje la plak... aku bersambung esok la yea... maaf tak dapat nak habiskan cerita sbb ada kerja urgent nk buat... jumpa esok...


p/s : Ingin Jual @ Sewa rumah...Hubungi Farhan - 019-3623578

p/s : Want to SELL or RENT property, call Farhan - 019-3623578


FARHAN
019.362 3578>
>
-Kenapa Sewa Kalau Boleh Beli--jom2lelong mengalu-alukan comment dari pembaca... Kita bukan sekadar untuk berkongsi ilmu, tetapi untuk menjadi kenalan, rakan dan taulan di masa hadapan...InsyaALLAH..

No comments: