Wednesday, October 14, 2009

Blog jom2jual aku.....

Salam sejahtera buat pembaca yang budiman,

Dulu aku ada buat blog jom2jual... dan blog ini still lagi alive... hehehe... tp mmg la slow sikit sbb aku tak der la buat marketing sgt lagi... bukan apa, biar dulu la kot... sbb aku takut tak leh nak commit semua benda yg datang... tak nak menda yang masuk hanyalah kuantiti sahaja dan kualiti tak der... by da way, dalam diam2 pun, ada jugak la yg masuk blog nie dan hantar info ke dalam inbox email tersebut...

kat sini aku bukan nak cakap pasal blog tu, tp pasal form yang aku gunakan... mesti korang tercari2, terfikir2 dan ada yang masih bertanya2 mcm mana nk buat form tu... form tu banyak kegunaan dan juga banyak menda yang boleh buat... so kalau yg masih tercari2 mcm mana nk buat bisness dan org contact kita melalui email.. kang kalau tepon, takut tak sempat nak jawab ke, tgh engage ke atau ada kekengan yang lain... so, alternative nyer kita boleh gunakan form nie.. ada banyak menda yg kita boleh isikan dalam form... mcm alamat, senarai barang tempahan, alamat, banyakkkk menda... then kalau org isi dan submit form ni, ia akan terus masuk ke dalam inbox email yang kita setkan... senang je.. DAN ia FREE..... wowww... tp kene cuba dulu k... korang boleh search kat google "free form", sbb banyak yg provide menda nie.. jgn plak korang cuba form aku tu...heheheheh.... apa2 pun, Selamat Mencuba... aku harap, form ni boleh mencetuskan idea untuk korang buat sesuatu yang lebih kreatif lagi okeh... ingt lelong, ingt jom2lelong......okeh..






FARHAN

019.362 3578

-Kenapa Sewa Kalau Boleh Beli-
-jom2lelong mengalu-alukan comment dari pembaca... Kita bukan sekadar untuk berkongsi ilmu, tetapi untuk menjadi kenalan, rakan dan taulan di masa hadapan...InsyaALLAH..

No comments: