Saturday, November 29, 2008

Melawat Sri Penaga

tak sedap rasa duk bahasakan saya, bahasakan aku lebih rapat dengan pembaca rasanya. oklah, pagi ni aku ada buyer nk tengok rumah kat sri penaga. rumah ni customer aku beli dalam 2 minggu lepas.. mmg rumah ni best giler bagi aku dan bagi sesiapa pun. resepi nyer ialah kena buat homework dulu pasal rumah tersebut. aku mmg buat homework pasal rumah nie.. dan akhirnya customer sku buat keputusan giler.. beli 2 biji rumah kat sini... hehehe... bila pegi tengok rumah ni ari tu sebelum beli, aku mmg puas hati sbb rumah ni tak pernah ada org duduk sebelum ni.. kiranya rumah ni mmg baru giler.. aku tanya la jiran, rumah ni dah lama ke tak der org duduk.. jiran tu siap cakap, rumah ni mmg tak der org duduk sejak beli... wowww... best giler kalau dapat rumah.. so customer aku pun bid la rumah ni kat ng chan mau.. my click suhadi pun ada gak... waktu nak bid rumah tu, aku pun try2 tengok la sapa lagi yg bid rumah tu... ady pun bid gak, tp rumah yang dia nak bid call off last minutes.. sian nyer... tp tak per, dia dah otai... so aku dan customer aku pun bid la, dah la lot 2 biji rumah ni berturutan...sampai je kat lot customer aku tu, mmg tak der org bid..wowww.. menang satu... then bila lot seterusnya tak der orang bid jugak... menang lagi....hahaha... so kira rezeki la ari tu.... so ari ni, ada buyer nak tengok rumah.... aku rasa rumah tu mmg puas hati kalau sesiap tengok pun... siap ada swimming pool, ada gym, ada squash court, ada bilik permainan budak2, ada dewan badminton... condo facilities la katakan... so kalau ada org nak beli rumah tu, sila la call aku sbb ada lagi rumah yg nak dijual... nanti aku tempekkan gambar aku kat rumah baru tu... okeh..

No comments: