Monday, May 9, 2011

Selamat Hari Ibu

Salam sejahtera buat pembaca yang budiman,

alhamdulillah, sempat nk coretkan walaupun dan terlewat sehari... nak ucap selamat hari ibu... kepada ibu2 yang baca blog ini, kepada bakal2 ibu yang baca blog ini, saya ucapkan selamat hari ibu... saya seorg lelaki yang perlukan seorg ibu dalam hidup saya... the only well known me in the world is my bonda.. nk tahu apa saya suka, apa perangai saya walaupun saya dah besar, makanan kegemaran saya, hanya bonda saya yang tahu sangat2... even saya ada masalah, dengar suara pun bonda saya dah tahu saya ada masalah... terima kasih bonda kerana membesarkan saya dengan penuh kasih sayang... bonda saya tahu mcm mana nak ambik hati saya walaupun saya kecewa... bonda saya pandai buat saya tersenyum dengan kata2 biasa, tapi penuh bermakna.. bonda saya tahu bila perlu tegas dan bila untuk berlembut dengan saya... tiada kata2 kasar penah saya terima... saya masih ingt lagi, kalau bonda saya marah, saya akan diam dan tidak bergerak... saya tidak menjawab kalau bonda saya marah... saya hanya perlu senyap sampai la bonda saya habiskan kata2 terakhir dan pergi... saya takut, kalau saya menjawab, bonda saya lagi marah dan membawa kepada derhaka plak.... even bila jadi suami org pun, syurga tetap di bawah telapak kaki ibu...... bila ingt balik, rasa lucu plak... hahaha... sayangilah ibu anda sementara ia masih ada...

perempuan datang dan pergi silih berganti.... tapi yang masih setia cuma satu...
yang tidak kisah bagaimana paras rupa saya cuma satu.....
yang tidak kisah taraf hidup saya cuma satu.....
yang memberi sepenuh kasih sayang kepada saya cuma satu....
yang memberi kata2 semangat, motivasi kepada saya tidak kira dalam saya susah atau senang cuma satu....
yang masih sudi menerima saya dalam baik atau buruk cuma satu... dan
yang mungkin akan sanggup menjaga saya hingga akhir hayat cuma satu....

Selamat Hari Ibu.



p/s : tgh compile cerita selama mana tak sempat tulis kat blog....

p/s : Ingin Jual @ Sewa rumah...Hubungi Farhan - 019-3623578

p/s : Want to SELL or RENT property, call Farhan - 019-3623578


FARHAN
019.362 3578

-Kenapa Sewa Kalau Boleh Beli--jom2lelong mengalu-alukan comment dari pembaca... Kita bukan sekadar untuk berkongsi ilmu, tetapi untuk menjadi kenalan, rakan dan taulan di masa hadapan...InsyaALLAH..

No comments: